וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסחררת ובלתי נשכחת: האטרקציות בטוקיו שהן מעבר לכל דמיון

בשיתוף אל על, בשיתוף אל על

2.10.2019 / 14:51

טוקיו מספקת חוויה תרבותית מסחררת, מוטרפת, מענגת. אחרי שכבר חשבתם שראיתם בה הרמוניה מופלאה בין מסורת לגלאם עתידני, אתם מוצאים את עצמכם בסיור לילי בעקבות... גחליליות

הר פוג'י על רקע טוקיו, יפן. ShutterStock
טוקיו והר פוג'י/ShutterStock

אומרים שהעולם קטן, שהכל דומה, ששום דבר כבר לא באמת מרגש אותנו. ואז מגיעה טוקיו. בעצם, אתם מגיעים אליה - אל היעד העירוני שביקור בו גורר אינספור תגובות "וואו". גם מצדכם, גם מצד מי שזוכה לשמוע את הסיפורים שלכם. כי טוקיו - ואת זה אומרים רבים וטובים - היא משהו שונה בהחלט. היא מספקת חוויה תרבותית מסחררת, מוטרפת, מענגת, מסעירה. והיא בעיקר הרבה יותר ממה שאתם יכולים לדמיין.

בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים מגלים את טוקיו, העיר שממזגת בהרמוניה מושלמת מסורות עתיקות וגלאם עתידני, רחובות סואנים וריאות ירוקות פסטורליות, גורדי שחקים אימתניים ומקדשים גדושי רוחניות. לאחרונה, חנכה אל-על קו טיסה לטוקיו וזו הזדמנות מעולה לעוף עם חלום הטיול לחו"ל הכי רחוק והכי מעניין שאפשר.

בירת יפן, שדורגה לאחרונה במקום השביעי בדירוג הערים הטובות בעולם, ממוקמת באי הונשו, האי הראשי של המדינה, ומתגוררים בה כ-13 מיליון תושבים. העיר מתהדרת במערך תחבורה יעיל להפליא, הנחשב למתקדם מסוגו בעולם - ובאמצעותו תוכלו להכיר כל פינה בה, ממוקדי התיירות המוכרים ביותר ועד לפינות הסמויות מן העין, אלו שמביאות אל הטיול האורבני שלכם חדוות גילוי אמיתית.

תצפית עוצרת נשימה: מקו הרקיע ועד הגחליליות הזעירות

איך מתחילים בכלל לעכל את הגודש המסחרר הזה? המלצה שלנו: בתצפית אורבנית ראויה לשמה. טוקיו מתהדרת בכמה נקודות תצפית עוצרות נשימה, שחלקן מתאימות במיוחד לשעות הערב והלילה.
אחת מהן מצויה בראשו של "מגדל טוקיו" (Tokyo Tower), שמקימיו קיבלו את השראתם ממגדל אייפל בפריז. מדובר במגדל ברזל בצבעי כתום-לבן המתנשא לגובה של 332 מטרים, וממוקם ברובע מינאטו קו. מעבר לתצפית הפנורמית, תמצאו פה שפע של אטרקציות והפתעות, כגון מוזיאון הולוגרמות, גלריות, חנויות חמודות ועוד.

ומהתמונה הגדולה - לפרטים הקטנים: אחת התופעות היותר מדליקות (תרתי משמע) בטוקיו סיורים בעקבות גחליליות - מראה קסום בהחלט, וכדאי לדעת כי בעיר מתקיים אפילו פסטיבל שנתי המוקדש לגחליליות.

מגדל טוקיו. ShutterStock
מגדל טוקיו/ShutterStock

שופינג, בילויים, ועוד שופינג

נקודת פתיחה ייחודית נוספת לביקור שלכם בעיר ממתין לכם ברובע שיבויה הנוצץ, שבו אינספור חנויות משחקי מזל ומחשב, וגם מפגש שומט לסתות עם הצומת הנחשב לאחד הסואנים על פני כדור הארץ. אם יש גן עדן לגיימינג בעולם - הוא נמצא שם.

ובכלל, כדאי לדעת כי שיבויה הוא ה-מקום לראות ולהיראות, במיוחד אם אתם בעניין של הצצה אל הטרנדים הכי חמים בעיצוב אופנה (ובכלל). יש פה שפע של חנויות מרהיבות, בוטיקים נהדרים והמון ברים ומסעדות מצוינות.

חובבי שופינג יוקרתי ילכו הישר על רובע גינזה מנקר העיניים, שבו יש ייצוג למותגים בינלאומיים מובילים - וגם לחנויות שנראות לעתים כמו היכלי שופינג נוצצים. רובע זה הוא גם ביתן של כמה מהגלריות היותר מדוברות בעיר.

לצד אלו, אם אתם בעניין של גאדג'טים מכל סוג, מין וצורה, הרי שהמקום שלכם יהיה שכונת אקיהברה, חסרת המנוח, שבה אף ישנו ייצוג בולט לעולם האנימה.

מעוניינים בחוויה שונה בהחלט? בקרו בשוק הדגים החדש טויוסו (Toyosu) שהחליף את צוקיג'י הישן, ונחשב לאחד מאתרי התיירות המפתיעים בעיר. וכמובן, חלק בלתי נפרד מחוויית טוקיו שלכם מגיע בדמות האוכל המקומי, שיאתגר את בלוטות הטעם שלכם (במובן הטוב של המילה). לא משנה אם תבחרו במסעדות יוקרה או בדוכני רחוב זעירים - כאן המוטו הוא לנסות הכל. כי סושי ואטריות ראמן הם רק הספתח, למסע קולינרי הטומן בחובו שפע של ריגושים.

כשמוזיאון החרקים פוגש את האנימה

אתם בהחלט לא חייבים להיות חובבי מוזיאונים מושבעים כדי לעוף על מה שהעיר הזו מציעה, כפי שרק היא יודעת להציע. יש בה כמובן מוזיאוני אמנות ועיצוב נחשבים, כגן מוזיאון מורי (Mori) לאמנות עכשווית, מוזיאון MOT או מוזיאון העיצוב 21_21 DESIGN SIGHT. אבל אם אתם בעניין של להכניס טוויסט מיוחד לביקור שלכם, נסו מקומות קצת פחות שגרתיים. כך למשל, מוזיאון האלקטרוניקה או מוזיאון גהיבלי (Ghibli), המוקדש לאנימה, האנימציה היפנית המפורסמת ואפילו מוזיאון המוקדש כולו ל... חרקים טפיליים (Meguro Parasitological Museum).

זה המקום לציין שביקור בטוקיו מתאים במיוחד גם למשפחות עם ילדים, שיחפשו לא רק לתרבות שונה ומרתקת, אלא גם לפארקי נושא ופארקי שעשועים מצוינים. כך למשל, פארק המים Tokyo Disneysea Park, פארק טוקיו דיסנילנד ריזורט (Tokyo Disneyland Resort) ועוד.

מקדש סנסו-ג'י, אסאקוסה, טוקיו, יפן. ShutterStock
מקדש סנסו-ג’י, אסאקוסה, טוקיו, יפן/ShutterStock

מקדשים, גנים וקרבות סומו

אחרי שתסמנו "וי" על שניים מאתרי החובה של טוקיו - הפארקים המרהיבים של ארמון הקיסר ומקדש השינטו מייג'י (Meiji), שגם בו טבע עירוני מפתיע - מגיע הזמן לחקור לעומק את הצד הפסטורלי יותר של העיר. כך למשל מקדש Ekoin או מקדש סנסו-ג'י (Sensoji), שהוקם במאה השביעית ונחשב לעתיק ביותר בטוקיו.

וכמובן, שום ביקור בטוקיו (וביפן בכלל) לא יהיה שלם ללא התרגעות טוטאלית בגנים יפניים מסורתיים, כמו גם בפארקים הגדולים והמטופחים שבעיר. כך למשל, פארק אואנו (Ueno) הפופולרי, אליו נוהרים רבים גם בכדי לצפות בפריחת הדובדבן המפורסמת.

חוויות תרבויות בלתי נשכחות נוספות כוללות, בין השאר, ביקור בבתי המרחץ המסורתיים של יפן, הצגות מרגשות בתיאטרון קבוקי ואפילו צפייה גדושת אדרנלין בקרבות סומו. הרי טוקיו, כפי שכבר אמרנו, מציעה הרבה יותר מכפי שתוכלו לדמיין.

בשיתוף אל על, בשיתוף אל על
  • עוד באותו נושא:
  • יפן
  • טוקיו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully