וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתתפו בספיישל קוויקס - ואולי תזכו בכרטיס טיסה ליעדי אל על אירופה

בשיתוף אל על, בשיתוף אל על

4.12.2019 / 8:00

אפליקציית הטריוויה של ישראל סוגרת את 2019 עם פרס אדיר: כרטיס טיסה לאחד מיעדי אל על באירופה! הורידו את האפליקציה, ענו על השאלות מדי יום שלישי בשעה 13:00 - ואולי תזכו

מטוס דרימליינר של אל על. יח"צ,
עשר שאלות ופרס אחד שווה במיוחד/יח"צ

אתר וואלה! NEWS וחברת אל על נותנים לכם הזדמנות לסגור את 2019 עם פרס חלומי: כרטיס טיסה לאירופה! מדי יום שלישי בשעה 13:00 בחודש דצמבר 2019 תוכלו להשתתף בשאלוני ספיישל של אפליקציית קוויקס על יעדים של חברת אל על, ואולי לזכות במקום הראשון.

מהם כללי המשחק?

עשר שאלות בדרגות קושי עולות, הרביעית השביעית והעשירית הן שאלות הכפלה שעליהן אתם נמדדים לא רק על ידע אלא גם על מהירות, ואז יגיע לזוכה במקום הראשון הפרס הגדול.

איך זוכים?

הורידו את אפליקציית קוויקס ב-Appstore וב-Google Play, התחברו אליה בימי שלישי והשתתפו בחידונים. בכל שבוע מוקד השאלון יהיה יעד תיירותי של אל על בעולם - טורנטו, מיאמי, בייג'ין ושיקגו. כדאי לכם להיכנס לאתר אל על ולהתכונן טוב טוב, כדי לנסות להיות הכי מהירים ומדוייקים ברגע האמת.

קוויקס הוא משחק טריוויה שפותח על וואלה! NEWS ורשת. זהו השעשועון הסלולרי הראשון בישראל המשוחק בשידור חי, ובו הגולשים יכולים לזכות בפרסים. קוויקס, בהנחיית השחקנית והקומיקאית מרב פלדמן, בנוי על 10 שאלות בזמן מוגבל, בדרגות קושי עולות, כאשר בכל שאלה הגולש צובר נקודות וזוכה בפרסים.

הורידו את אפליקציית קוויקס, שחקו ואולי תזכו בכרטיס טיסה לאירופה

בשיתוף אל על, בשיתוף אל על
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully