וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז הגיע ההמבורגר המושלם: אור בן אוליאל טס לאכול בבנגקוק

בשיתוף אל על, בשיתוף אל על

2.1.2020 / 7:53

בנגקוק חיה 24/7 ויש בה הרבה מקומות ואתרים, אבל האקסטרה תענוג שלה הוא האוכל התאילנדי המ-ע-ו-ל-ה. אז הוולוגר והקונדיטור אור בן אוליאל תפס טיסה של אל על לתאילנד, נחת בבנגקוק והתחיל לטרוף. מה? מה לא. צפו

צילום: עמית טרפוצ'ניק, עריכת וידאו: דפי מקל

אין ספק שטיול בתאילנד הוא הדרך המושלמת לחוות את המזרח הרחוק ובבירתה בנגקוק יש הרבה אטרקציות שאסור לכם לפספס - מארמון המלך המפואר שכולל כמה מקדשים יפים, דרך מתחמי השופינג העצומים והשווקים הססגוניים ועד לשיט בנהר וביקור בעולם האוקיאנוס Siam ocean world בסיאם פאראגון.

בנגקוק ענקית, סואנת, קצבית, חיה 24/7 וכמובן - יש בה אוכל מעולה ומגוון. כן, המטבח התאילנדי כבר מזמן הפך לאחד הפופולריים והאהובים בישראל, אז הוולוגר והקונדיטור אור בן אוליאל תפס טיסה של אל על לתאילנד, נחת בבנגקוק והתחיל לטרוף. מה? מה לא. בנגקוק היא עיר המשלבת אוכל רחוב מסורתי ומשובח, מסעדות מודרניות, דוכנים שמגישים מטעמים ואנשים נחמדים שיגרמו לכם להרגיש הכי בבית בעולם. האם יש עדיין פירות מדהימים וטעימים שלא טעמתם? מה קינוח הרחוב הפופולרי ביותר בתאילנד? ומה הקשר בין מוסך לדג מטוגן?

"בגדול העולם מתחלק לשלושה סוגי אנשים: כאלה שהיו בתאילנד, כאלה שיהיו בתאילנד וכאלה שיחזרו אליה שוב. אני מהסוג השלישי", אומר אור. אז מהמבורגר שחור וסלט פפאיה ועד ממנגו סטיקי רייס ובננה לוטי - צפו באור בן אוליאל אוכל את בנגקוק.

בשיתוף אל על, בשיתוף אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully