וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניו יורק, ניו יורק: מסלול בעקבות הקומדיה הרומנטית המושלמת

בשיתוף אל על, בשיתוף אל על

1.1.2020 / 14:31

הפודקאסט של אל על, "יעדים בעקבות סרטים", לוקח אתכם לטיול רומנטי בניו יורק בעקבות "כשהארי פגש את סאלי". האזינו להמלצות של יאיר רוה ואבנר שביט על מקומות החובה בעיר

אם יש לעולם כולו עיר בירה, זוהי כנראה ניו יורק - העיר שמבשרת טרנדים, מרכז הקפיטליזם, קטר הגלובליזציה, המטרופולין שבה כל אחד יכול להיות מה שהוא רוצה.

ניו יורק היוותה ומהווה תפאורה להרבה מאוד סרטים; נדמה שכל פינה בה כבר תועדה בסצנה טלוויזיונית או קולנועית כלשהי ואם כבר לטייל בעיר בעקבות סרטים, הכי כיף להתאהב בתפוח הגדול דרך הקומדיה הרומנטית האולטימטיבית "כשהארי פגש את סאלי". אז איפה נמצא הספסל הכי רומנטי בעיר? מה תוכלו למצוא במעדנייה שבה אכלו הארי וסאלי ועדיין קיימת? ולמה הדאון טאון הפך לאחד האזורים הכי מנצנצים?

אבנר שביט, מבקר וחוקר הקולנוע של וואלה! NEWS, מארח את מבקר וחוקר הקולנוע יאיר רוה, שגר כמה שנים בניו יורק ומכיר אותה ואת הסרט היטב. יחד הם מטיילים בעיר דרך המקומות שבהם מג ראיין ובילי קריסטל נפגשו ולבסוף התאהבו.

אם כבר ביקרתם בניו יורק, הרווחתם מסלול טיול נוסף שתוכלו ליהנות ממנו. ואם עדיין לא הייתם בה, קחו בחשבון שניו יורק היא עיר שכל אחד ואחת צריכים לבקר בה לפחות פעם אחת ורצוי יותר.

האזנה וטיסה נעימה!

סנטרל פארק, מנהטן, ניו יורק. ShutterStock
בירת העולם המערבי. סנטרל פארק בלב מנהטן, ניו יורק/ShutterStock

מסלול טיול בניו יורק: המקומות המוזכרים בפודקאסט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מסע לבוסטון: הפארק היפה באמריקה, נופים עוצרי נשימה ושופינג שווה

בשיתוף אל על
בשיתוף אל על, בשיתוף אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully