וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין פאייה לסנגריה: אור בן אוליאל טס לאכול במדריד

בשיתוף אל על, בשיתוף אל על

9.1.2020 / 11:24

מדריד היא עיר שעושה חשק להתלבש יפה ולצאת למסעדה, אבל חוץ ממסעדות מעולות יש בה גם שווקי אוכל וברי טאפאס שמגישים טעימות קטנות ומשובחות. הוולוגר והקונדיטור אור בן אוליאל תפס טיסה של אל על למדריד ובין פאייה לסנגריה הוא מצא את קינוח החלומות שלו. צפו

צילום: עמית טרפוצ'ניק

יש רחובות מסוימים בעולם שבהם אפשר למצוא הכל: חנויות יוקרה, מסעדות גורמה, קניונים, כיכרות מרשימות, בתי קפה ואיקונים אדריכליים. כשהולכים בגראן וייה - הרחוב הראשי והאלגנטי של מדריד, מרגישים את הקצב של בירת ספרד.

מדריד היא עיר שמתעוררת מעט מאוחר אבל רק בגלל שהיא לא ממש ישנה בלילה. יש בה שפע של אטרקציות תיירותיות מלהיבות דוגמת ביקור בארמון המלך העצום בגודלו, צפייה במשחק של ריאל מדריד באצטדיון סנטיאגו ברנבאו, עצירה לקפה בכיכר Plaza Mayor היפה או שיט באגם שבפארק רטיירו המטופח.

מדריד היא גם אחת הבירות הקולינריות העולמיות. המטבח הספרדי ספג טעמים וחומרי גלם ממקומות רבים ברחבי העולם, שבהם שלטה בעבר ספרד. מדריד מלאה בברי טאפאס, יש בה שווקי אוכל מעולים כשהמוכר והפופולרי שבהם הוא מרקדו סן מיגל.

הוולוגר והקונדיטור אור בן אוליאל תפס טיסה של אל על למדריד כדי לבלות בה עד השעות של הלילה ולטעום מכל מה שיש לה להציע מבחינה קולינרית. איפה הצ'ורוס הכי טעימים? באיזה דוכנים כדאי לעצור במרקדו סן מיגל? ומה הקינוח המסורתי שאסור להחמיץ? ומה ריגש את אור במיוחד? צפו באור בן אוליאל טורף את מדריד.

בשיתוף אל על, בשיתוף אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully