וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטעם הכי אמריקאי: אור בן אוליאל טס לאכול בבוסטון

בשיתוף אל על, בשיתוף אל על

9.2.2020 / 8:46

בוסטון היא עיר עם אנרגיות ואופי מיוחד וגם היצע קולינרי מגוון ומסקרן. הוולוגר והקונדיטור אור בן אוליאל תפס טיסה של אל על לבוסטון, טרף בה בייגל מדהים, התפנק עם פיש אנד צ'יפס קראנצ'י ואת המתוק הוא שמר לסוף. צפו

צילום: עמית טרפוצ'ניק

ניו אינגלנד היא אחד האזורים היפים בארצות הברית והיא משלבת באופן מושלם היסטוריה מרתקת ונופים מרהיבים. בוסטון, העיר הגדולה ביותר בניו אינגלנד, היא יהלום אורבני שאסור לוותר עליו. הליכה לאורך "מסלול החירות" שבה יתגלה לכם עברה העשיר, טיילת נהר הצ'רלס נעימה במיוחד, הגנים הציבוריים עתיקים ויפהפיים ואם תחליטו לצפות במשחק בייסבול או NBA זו תהיה חוויה בלתי נשכחת.

בוסטון היא גם מרכז קולינרי טרנדי במיוחד והמטבח המקומי מתעדכן כל הזמן. העיר צמחה לחופי האוקיאנוס האטלנטי, כך שדגים ופירות ים הם חלק משמעותי מהתפריט, שמאופיין גם בתבשילים מקומיים ייחודיים דוגמת קאלם צ'אודר (תבשיל צדפות), שעועית נוסח בוסטון וקורנביף עם כרוב. יש בה מגוון אדיר של מסעדות ובשוק האוכל "קווינסי מרקט" תמצאו מנות איכותיות ממטבחים שונים ברחבי העולם.

הוולוגר והקונדיטור אור בן אוליאל תפס טיסה של אל על לבוסטון כדי לטרוף אותה בעצמו וליהנות מהשפע הקולינרי שבה. את התור לבייגל עם קרים צ'יז אור לא ישכח, אבל גם לא את הטעם המדהים שהיה שווה את ההמתנה. הוא טעם גם פאי מעולה, שתה סיידר תפוחים שחימם לו את הלב בפארק בוסטון קומון והתפנק עם "בראוקי", שילוב של בראוניז ועוגייה. אחרי הפיש אנד צ'יפס המשובח והקרנצ'י, היה לו ברור שאת הביקור בעיר הוא יסיים בקינוח הכי קלאסי וטעים שגם קרוי על שמה. צפו.

בשיתוף אל על, בשיתוף אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully