וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטייל בהונג קונג בעקבות האגדה של ברוס לי

בשיתוף אל על, בשיתוף אל על

9.2.2020 / 15:36

הפודקאסט של אל על, "יעדים בעקבות סרטים", לוקח אתכם לטיול בהונג קונג, שיש בו קצת אקשן והרבה יופי. האזינו להמלצות של המומחה לקולנוע אסיאתי רון פוגל, ומבקר הקולנוע יאיר רוה, על המקומות שמופיעים בסרט "דרקון: סיפורו של ברוס לי"

הונג קונג היא אחד הערים המדהימות בעולם - שילוב מיוחד של קו רקיע עתיר מגדלים, הרים מיוערים ומפרץ כחול יפהפה, היוצר תמונת נוף מרהיבה. היא מערבית לחלוטין אבל מאז שחזרה לידי השלטון הסיני ב-1997 יש לה מעמד ייחודי והיא מעין מיקס חד-פעמי של מזרח ומערב.

הסרטים עוצרי הנשימה שהופקו בהונג קונג, הראו לעולם את יופייה ואת אתריה ואחד מאותם סרטים הוא ללא ספק "דרקון: סיפורו של ברוס לי" מ-1993". הונג קונג בעצם מחולקת לשניים: האזור שנקרא חצי האי קוולון, שהוא חלק מהיבשת, וממולו האי הונג קונג, וביניהם נמל ויקטוריה וברוס לי גדל ב-Nathan Road בקוולון, אחד הרחובות הכי תיירותיים והומים של הונג קונג.

מבקר הקולנוע רון פוגל, אחד המומחים הגדולים בארץ לקולנוע אסייתי, ומבקר הקולנוע יאיר רוה, לוקחים אתכם אל המקומות היפים והאתרים המרתקים שמופיעים בסרט, ויעשו לכם חשק לתפוס טיסה להונג קונג ולטייל בעיר שבה למד ברוס לי אמנויות לחימה והפך לאגדה.

נמל הונג קונג. ShutterStock
יפה ומלאת אקשן. הונג קונג/ShutterStock

מסלול טיול בהונג קונג: המקומות המוזכרים בפודקאסט

חצי האי קוולון

Nathan Road

נמל ויקטוריה

הונג קונג איילנד

מקדש "לו פאן"

בשיתוף אל על, בשיתוף אל על
  • עוד באותו נושא:
  • הונג קונג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully