וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגלידה שהמיסה אותי: אור בן אוליאל טס לאכול בניס

בשיתוף אל על, בשיתוף אל על

19.2.2020 / 11:11

בניס, מלכת הריביירה, יש מטבח צרפתי וים-תיכוני מופלא. הוולוגר והקונדיטור אור בן אוליאל תפס טיסת Chef on board של אל על לניס יחד עם השף של אל על, שחף שבתאי. זה התחיל בפיקניק צרפתי לכל נוסעי הטיסה, המשיך ברטטוי חלומי בניס ונגמר בגלידה בטעמים שאפשר רק לדמיין

צילום: עמית טרפוצ'ניק

ברוכים הבאים למלכת "קוט ד'אזור" - "חוף התכלת", בצרפתית. ניס היא נקודת מוצא מצוינת לטיולים ברצועת החוף היפהפייה הנמתחת בין מונקו לאיטליה, ובה משובצים חופי רחצה נפלאים, מסלולי טיול קצרים וגם עיירות קטנות וציוריות. ניס היא גם עיר עם שפע אטרקציות נפלאות לבלות בהן, מהחנויות הצבעוניות בסמטאות העיר העתיקה, דרך תצפית עוצרת נשימה על החוף מטירת "קולין דה שאטו" ועד למוזאונים מיוחדים, שעטופים בתפאורת של ים מצד אחד ושל גבעות ירוקות מצד שני.

ניס התפרסמה כעיר שבה הומצא סלט הניסואז, אבל טעים ככל שיהיה, לא כדאי להגדיר אותה דרכו בלבד, כי היא מתהדרת בקולינריה ים תיכונית מקומית משובחת עם טוויסט איטלקי, ובמהלך הביקור בה כדאי להקדיש זמן לקולינריה המגוונת שיש לה להציע.

הוולוגר והקונדיטור אור בן אוליאל תפס טיסה של אל על אל לניס כדי לטעום וליהנות מצרפת הים תיכונית. יחד עם השף של חברת אל על שחף שבתאי, זוכה פרס BIB Gourmand Michelin, הוא יצא לטיול טעימות. "אני כאן הרבה פעמים בשנה ונהנה מהקולינריה בניס ומשילוב התרבויות", אומר שף שבתאי, "יש כאן מקומות שהם חוויה שתישאר איתך לכל החיים". אחרי שאור טעם סלט ניסואז בכריך הוא התענג על אחת המנות המקומיות המפורסמות - סוקה - מעין קרפ מקומי מלוח ועשיר בטעמים עשוי מקמח חומוס.

אזור ניס העניק לעולם גם את הרטטוי, אותו תבשיל ירקות מהולל שמוגש במסעדות ברחבי העולם. אחרי שאור אכל רטטוי חלומי, הוא גילה את הקרבה של ניס למטבח האיטלקי הסמוך דרך פיצה מושלמת. מבחן קרואסון השקדים של אור עבר בהצטיינות יתרה, כשהגישו לו "קרפ בוער" המילים כבר נעתקו מפיו, אבל ההפתעה הכי גדולה חיכתה לו בגלידריות ובחנות השוקולדים.

בשיתוף אל על, בשיתוף אל על
  • עוד באותו נושא:
  • ניס
  • צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully