וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיר שכולה כיף: טיול של שמחת חיים בסן פרנסיסקו

בשיתוף אל על, בשיתוף אל על

27.2.2020 / 9:04

סן פרנסיסקו, אחת הערים המקסימות בארה"ב, מציעה המון חוויות מיוחדות ותחושה של חופש ברחובות. אלכס שנדרובסקי, רב ויזם בתחום האוכל, חי בה שנים רבות, ויחד עם מבקר הקולנוע אבנר שביט, ייקח אתכם לטיול בעיר בעקבות הסרט "גברת דאוטפייר", בפודקאסט "יעדים בעקבות סרטים"

"יפה בסן פרנסיסקו על המים", שר אריק איינשטיין ודייק. כשיושבים מול גשר שער הזהב העוצמתי והמרהיב ושוטפים את העיניים בכחול ובירוק, מבינים כמה זה נכון. סן פרנסיסקו היא אחת הערים החווייתיות ביותר בארה"ב. היא הייתה ועודנה מרכז תרבותי עולמי, וכיף לטייל ברחובות ההומים של צ'יינה טאון, שמפתיעים בחוויות הקולינריות שהם מספקים, לשבת ברציף הדייגים (Fisherman's Wharf) הממוקם במרינה של העיר ומשמש מרכז בילוי ופנאי או להפליג אל האי שבו נמצא כלא אלקטרז ולהביט אל המפרץ ב-360 מעלות. בדרך למוזיאונים ולפארקים אתם תוכלו לתפוס קרון כבל, להיתלות עליו מאחור ולהפליג איתו בעליות ובירידות התלולות של העיר, ממש כמו שראיתם בסרטים.

סרטים רבים צולמו בה, בסן פרנסיסקו. אחד האהובים שבהם הוא "גברת דאוטפייר" בכיכובו של רובין וויליאמס, שמגלם גרוש טרי המתגורר בעיר. בשל הגבלה משפטית המונעת ממנו לראות את ילדיו, מתחזה וויליאמס לאומנת בניסיון להתאחד איתם. הקומדיה הזו מציגה לא מעט רגעים מלאי הומור וחן ובעיקר מראה את צדדיה הרבים של סן פרנסיסקו, כש"גברת דאוטפייר" עוברת בעיר חוויות מגוונות עם הילדים.

אלכס שנדרובסקי, רב ויזם בתחום האוכל העומד מאחורי "לחיים" מותג הסושי הכשר שכבש את אמריקה, התגורר בסן פרנסיסקו שנים רבות ויחד עם מבקר הקולנוע של וואלה! אבנר שביט ייקח אתכם אל האטרקציות והמקומות שמופיעים בסרט ויעשה לכם חשק להזמין טיסה לסן פרנסיסקו.

גשר שער הזהב על רקע מפרץ סן פרנסיסקו. ShutterStock
יפהפייה ומלאה באטרקציות. גשר שער הזהב/ShutterStock

המקומות המוזכרים בפודקאסט:

רחוב סטיינר 2460

כלא אלקטרז

גשר שער הזהב

מנהרת רובין וויליאמס

Salesforce Tower

aerial tram

מסעדת ברידג'ס

מסעדת דלנסי

הבר Raging Bull

Ferry Building Marketplace

אקווריום סטיינהארט ומוזיאון לתולדות הטבע

Metreon

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הימור בטוח: טיול מסחרר בלאס וגאס בעקבות הסרט "קזינו"

בשיתוף אל על
בשיתוף אל על, בשיתוף אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully