וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביצ'ה מדהים ואמפנדס חלומי: אור בן אוליאל טס לאכול בליסבון

בשיתוף אל על, בשיתוף אל על

5.3.2020 / 10:36

ליסבון היפהפייה היא אחד היעדים הפופולריים בזכות הבריזה מהים, הארכיטקטורה המרשימה והאוכל המעולה. הוולוגר והקונדיטור אור בן אוליאל תפס טיסה של אל על אל ליסבון ולא הפסיק לטרוף את המנות המקומיות המעולות

צילום: עמית טרפוצ'ניק

היא רגועה, יפהפייה ונינוחה לא רק במזג האוויר: ליסבון הפכה בשנים האחרונות לאחד מיעדי התיירות האהובים על ישראלים - ואפשר להבין למה. היא עיר מרתקת עם היסטוריה ארוכה, ארכיטקטורה מרשימה ואווירה נעימה במיוחד ברחובות. הבריזה מהאוקיינוס האטלנטי והמחירים הנוחים הופכים את פורטוגל בכלל ואת ליסבון בפרט ליעד מושלם לחופשה.

ליסבון בנויה על שבע גבעות ולכן מעבר לכל פינה מסתתרת לה תצפית יפה על העיר. שיאדו (Chiado) הוא הרובע הססגוני והבוהמי של העיר ותמצאו בו מרכז עסקים, בילויים וקניות בין בתים צבעוניים ומרהיבים. באזור שיאדו מומלץ לבקר בתצפית סנטה קתרינה ואחר כך לעשות שופינג ברחוב גארט וברחוב קרמו. רובע באישה (Baixa) ידוע בכיכרותיו ההומות, דוגמת כיכר רסטאורדורס, כיכר פדרו ה-4 (Praça D.Pedro IV) היפה והרומנטית וכיכר המסחר פראסה דו קומרסיו (Praça do Comercio), המעוטרת בפסל הפרש ומסמלת את שער העיר של ליסבון. ברחובות ובכיכרות האלה תוכלו גם להתענג על המטבח הפורטוגלי העשיר בדגים, מאכלי ים וירקות.

הוולוגר והקונדיטור אור בן אוליאל תפס טיסה של אל על אל ליסבון, כדי ליהנות מהטעמים הרבים ומהמנות המגוונות של המטבח הפורטוגלי. בין מרדף אחר הקרוניות הצהובות ברחובות לצילומי סלפי באתריה המפורסמים של העיר, הוא לגם ליקר דובדבנים מסורתי ואחריה התענג על עוגת השוקולד הטובה ביותר בעולם. כן, בעולם, והיא מחכה לכם בליסבון.

אמפנדס נחשב למאכל מסורתי בפורטוגל ואור אפילו לא חיכה לשולחן ב-DOCE REAL, הוא גם לא השתמש בסכין ומזלג אלא פשוט טרף את האמפנדס ביד ונהנה מכל רגע. ליסבון שוכנת לחופי האוקיאנוס האטלנטי ודגים הם חלק משמעותי בתפריט שהיא מציעה למבקריה. אור לא החמיץ מנת סביצ'ה מדהימה ואחריה קינח בשוקולד עם יין פורט. מנת הרחוב שאתם חייבים לטעום בליסבון היא "בקלה אברס" שמורכבת מדג בקלה עם תפוח אדמה, ביצה ולעתים בצל, ואם אתם רוצים להרגיש את המסורת הקולינרית המקומית, הזמינו מרק "קלדו ורדה". רגע לפני החזרה לארץ אור טעם כמה מנות מתוקות אדירות כמו קרם ברולה מקומי ו"פשטל דה נאטה", שנחשב לקינוח הלאומי. ליסבון השאירה לאור, כמו לכל מבקריה, טעם של עוד.

בשיתוף אל על, בשיתוף אל על
  • עוד באותו נושא:
  • ליסבון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully